Maranatha gemeente afscheid - Reisverslag uit Ādīs, Ethiopië van Wim Dijkens - WaarBenJij.nu Maranatha gemeente afscheid - Reisverslag uit Ādīs, Ethiopië van Wim Dijkens - WaarBenJij.nu

Maranatha gemeente afscheid

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

25 Januari 2015 | Ethiopië, Ādīs

Vanmorgen een hartverwarmend afscheid genoten in de gemeente - ook de persoonlijke gesprekken ervaren als zeer waardevol.
De laatste kilo's ruimbagage zijn inmiddels ingepakt - totaal 4 x 23 kg.
Morgen - maandag 26 jan - melden we ons om 14.00 uur bij Edwin Dijkens ; hij zal ons naar Schiphol brengen met 92 kilo bagage. We hopen daar ook Hein, Bas en Plonie te ontmoeten.
Het vertrek vanaf Schiphol is gepland om 18.35 uur - een korte vlucht met Lufthansa met bestemming Frankfurt. Daarna overstappen op de Ethiopian airlines en gaan we in 1 keer door naar Addis Abeba.
Eindelijk een dagje verplicht binnen blijven en rusten in het vliegtuig zoveel als mogelijk is. Ik ken mensen als Jannes die in het vliegtuig een jas over hun hoofd trekken en dan vervolgens ergens in China wakker worden. Voor mij blijft het behelpen om echt lekker uit te rusten en vooral in een vliegtuig van Ethiopian Airlines : je ruikt nu al welk inheems voedsel ze allemaal gegeten hebben in dit toestel ....!
Op het moment dat je het ruikt kun je niet meer terug.

• 26 Januari 2015 - 16:41

Reint:

Hallo Wim,

Als je net als Jannes een paar uur gaat fietsen en aansluitend 10 km gaat rennen weet ik zeker dat je heerlijk zult slapen ook zonder jas over je heen. Zouden die Ethiopiërs ook iets ruiken als Nederlanders aan boort zijn?

Slaap lekker en wordt gezond weer wakker allemaal.

Gr. Reint

• 28 Januari 2015 - 13:32

Ylana:

hallo, opa en oma. zijn jullie al in Ethiopië? waar zijn jullie nu? ik hoop dat het een leuke en fijne reis
    was in het vliegtuig. ik was laatst bij Noa wezen logeren, dat was leuk. ik denk aan jullie...

xxx van Ylana

• 28 Januari 2015 - 16:44

Trijnie:

Op een reis zijn er behalve nare ook heel veel leuke verrassingen. Tenzij je slapen een verrassing vindt moet je omhoog en om je heen kijken. Shalom, Trijnie